2012. január 7.

Napi kedvenc: IKEA PS Saga szék



Az IKEA PS Saga széket meglátnom és megszeretnem anno egy pillanat műve volt.
Számomra ez a szék hibátlanul megtestesíti a skandináv dizájn esszenciáját. Egyszerű, letisztult, szép. Ráadásul kényelmes is, egyszer kipróbáltam az áruházban. Szóval tökéletes.

Kár, hogy sem ez a piros, sem pedig a fekete színű változat  nem kapható már, vesztemre sajnos addig halogattam a beszerzést, amíg szépen kilistázták... De mivel annyira tetszett nekem, ezért gondoltam, egy posztban azért még megemlékezem róla...


The IKEA PS Saga chair was love at first sight.
For me this chair embodies the essence of Scandinavian design. Simple, sophisticated and beautiful. Moreover, it is really comfortable, I have tried it once in the store. In summary, it's perfect.
Much to my regret this item is not available in Hungary anymore, it was my foolish mistake to postpone buying until it has been delisted. But I liked it so much that I had to dedicate a post to it...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...